خرید و فروش نخ و نقشه تابلو فرش سایز کوچک

نخ و نقشه کدبندی تابلو فرش

اگر شما هم به رشته قالی بافی علاقه مند شده اید و میخواهید برای اولین کار خود را با نخ و نقشه تابلو فرش کوچک شروع کنید باید به دو دلیل بهتون تبریک بگم اولین دلیل اینه که شما تصمیم گرفته اید این هنر زیبا را یاد بگیرید و انجام دهید و دومین دلیل اینکه الان جای درستی آمده اید چون قراره در ادامه بهتون بگیم که چرا برای دست اول نخ و نقشه کوچک بهتره ببافید و همچنین بهترین نخ و نقشه های تابلو فرش های کوچک رو بهتون معرفی کنیم.

هنر قالی بافی یکی از زیباترین و بهترین هنرهای موجود است که اگر توانایی انجام آن را داشته باشید ( که قطعا دارید ) میتوانید کارهای خیلی با ارزشی را با گره زدن نخ ها در کنار هم و رج به رج رقم بزنید.

چرا نخ و نقشه تابلو فرش کوچک بخریم و شروع کنیم؟

بهترین کار برای شروع قالی بافی به عنوان دست اول این است که از نخ و نقشه تابلو فرش کوچک استفاده کنید که هم هزینه پایین تری دارد و هم زودتر بافته می شود و هم اگر اشتباهاتی را مرتکب شدید در حین کار کمترین ضرر ممکن متحمل می شوید و هم تجربه ای می شود تا در نخ و نقشه های بزرگتر این اشتباهات را مرتکب نشوید.
البته یک مقاله مفصل درباره اینکه چرا باید از نخ و نقشه تابلو فرش کوچک استفاده کنید نوشته ایم که بهتون پیشنهاد میکنیم حتما آن را مطالعه کنید.

در ادامه میخواهیم بهترین و پر فروش ترین نخ و نقشه های کامپیوتر تابلو فرش کوچک را بهتون معرفی کنیم که طرفدارای بسیار زیادی دارند و بیشترین خرید رو در سایت هنرکده محمدی به ثبت رسوندن.

ادامه مطلب  ابزار قالی بافی چیست؟ [لیست کامل هرآنچه نیاز دارید]

لیست پرفروش ترین نخ و نقشه تابلو فرش کوچک ( انتخاب 99% هنرجوهای قالی بافی )

چرا باید از هنرکده محمدی نخ و نقشه تابلو فرش کوچک را خریداری کنیم؟

هنرکده محمدی تولید کننده نخ و نقشه است و خرید شما بدون هیچ واسطه ای و مستقیم از شرکت هنرکده محمدی خریداری میکنید و این وسط هیچ واسطی وجود ندارد و بدلیل اینکه تولید کننده هستیم با قیمت های بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا خریداری میکنید.
متاسفانه وبسایت های و شرکت های زیادی هستند که واسط هستند و نخ و نقشه ها سایز کوچک را با قیمت های بسیار بالا به فروش می رسانند که با یک جستجو ساده و مقایسه قیمت ها کاملا متوجه این قضیه خواهید شد.

ادامه مطلب  چرا نباید نخ و نقشه تابلو فرش ارزان قیمت بخریم؟

نحوه خرید از هنرکده محمدی

شما هم از طریق سایت به صورت آنلاین میتوانید نخ و نقشه مورد نظر خود را خریداری و ثبت سفارش کنید. هر روز کاری که ثبت سفارش کنید فردای آن روز نخ و نقشه برای شما ارسال خواهد شد و کد پیگیری از طریق پیامک براتون ارسال می شود. 1 الی 2 روز کاری نخ و نقشه به دست شما خواهد رسید.

همچنین میتوانید به صورت کارت به کارت مبلغ نخ و نقشه تابلو فرش کوچک را به شماره کارت:

6104337858248568
بانک ملت به نام مجید محمدی احمدآباد

واریز کنید و یک عکس از فیش واریزی به همراه عکس نخ ونقشه و آدرس دقیق به همراه شماره موبایل و نام شخص گیرنده را به شماره 09369304015 واتساپ و یا تلگرام کنید.
هزینه پست به عهده مشتری است و درب محل هزینه پست دریافت می شود.
ارسال از طریق تیپاکس انجام می شود.

⭐قیمت نخ و نقشه کوچک ارزان است؟

بله - قیمت های مناسب و برای شروع قالی بافی پیشنهاد می شود.

⭐از کجا میتونیم نخ و نقشه مستقیم از تولید کننده بخریم؟

هنرکده محمدی تولید کننده نخ ونقشه های کامپیوتری است و بدون هیچ واسطی خرید را انجام می دهید.

⭐جنس نخ نقشه های سایز کوچک از چیست؟

جنس نخ مرینوس درجه یک و ابریشم اصل است

.

.

.

.

.

.

.

خرید نخ و نقشه تابلو فرش سایز کوچک، نقشه تابلو فرش سایز کوچک، نخ و نقشه تابلو فرش سایز کوچک، نخ و نقشه تابلو فرش کوچک، نقشه ی تابلو فرش کوچک، تابلو فرش سایز کوچک، تابلو فرش کوچک، نقشه تابلو فرش کوچک، نقشه فرش کامپیوتری کوچک، نقشه تابلو فرش سایز خیلی کوچک، نخ ونقشه نقشه تابلو فرش سایز کوچک
تابلو فرش سایز خیلی کوچک، تابلو فرش ابعاد کوچک، نقشه فرش کوچک، طرح تابلو فرش کوچک، تابلو فرش دستباف سایز کوچک، نقشه قالی خیلی کوچک، نقشه قالی کوچک، منظره نقشه تابلو فرش سایز کوچک، تابلو فرش خیلی کوچک، قالي بافي نقشه تابلو فرش سایز کوچک، نخ و نقشه ارزان قیمت، طرح فرش کوچک، نخ و نقشه تابلو فرش ارزان قیمت، تابلو فرش کوچک زیبا

ادامه مطلب  ابزار قالی بافی چیست؟ [لیست کامل هرآنچه نیاز دارید]

 

3.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
هزینه دوره آموزش قالیبافی 900 هزارتومن

فقط امروز با تخفیف 399 هزارتومن

پکیج کامل لوازم قالی بافی شامل کلیه لوازم قالی بافی

دارقالی، نخ و نقشه کامپیوتری تابلوفرش، نخ چله، پودضخیم، پود نازک، دفه، سیخ پودکشی، قلاب، هاف، تسمه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسکرول به بالا
Open chat
سوالی درباره پکیج آموزش دارید بپرسید؟
سلام
اگر در مورد پکیج های آموزشی سوالی دارید بپرسید؟ در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد