لیست آگهی های فروش فرش دستبافت

خرید فرش دستباف مستقیم از بافنده

چگونه مستقیم از بافنده فرش بخریم؟ چگونه می توانیم بی واسطه تابلو فرش دستبافت بخریم؟

اگر شما هم به دنبال خرید و یا فروش تابلو فرش دستبافت خود هستید جای درستی آمده اید ما در این مقاله قصد داریم

این صفحه را برای افرادی که قصد فروش فرش دستبافت خود را دارند اختصاص دهیم و خریداران بتوانند بدونه واسطه و مستقیم با فروشنده فرش دستبافت در ارتباط باشند.

اگر شما هم قصد فروش تابلو فرش خود را بصورت مستقیم دارید می توانید با ادمین سایت در ارتباط باشید تا شرایط را برای شما ارسال کنند.

خرید فرش دستباف بی واسطه

همیشه دغدغه خریداران و فروشندگان تابلو فرش فروش بی واسطه بوده است و ما هم قصد داریم با حذف واسطه ها ارتباط خریداران و بافنده ها را با هم برقرار کنیم.

شما در اینجا مستقیم با بافنده و فروشنده تابلو فرش در ارتباط خواهید بود و هنرکده محمدی هیچ مسئولیتی را در قبال خرید و فروش فرش به عهده نمی گیرد و قبل از خرید و فروش خود شخص فروشنده و خریدار باید هماهنگی های لازم را برای خرید و فروش انجام دهند.

هنرکده محمدی صرفا زیرساختی را مهیا کرده است تا راهی آسان و بی واسطه برای خرید و فروش فرش دست بافت باشد.

 

شرایط انتشار آگهی فروش فرش دستباف در این بخش

خرید فرش دستباف بی واسطه
فروش فرش دستباف بی واسطه

خرید فرش دستباف بی واسطه

تاریخ انتشار آگهی: 26-4-1401

تاریخ انتشار آگهی: 26-4-1401

تاریخ انتشار آگهی: 26-4-1401

خرید فرش تبریز از بافنده

هر نوع تابلو فرش و فرش دستبافتی را می توانید در این صفحه ثبت کنید و اگر خریداری برای فرش شما پیدا شود می تواند با شماره آگهی دهنده تماس گرفته و هماهنگی های لازم را به عمل آورد.

خرید فرش دستباف دست دوم

همچنین اگر فرش های کهنه و یا قدیمی دستباف برای فروش دارید نیز می توانید در این صفحه آن را به فروش برسانید.

همانطور که می دانید فرش های دستباف ارزش بسیار بالایی دارد و همیشه یکی از بزرگ ترین مشکلات فروشنده و خریداران وجود واسطه هایی است که سودهای کلانی می کنند.

و کمترین سود به بافنده فرش که بیشترین زحمت را کشیده است می رسد. ما برای راحتی کار بافنده ها و ارتباط آنها با تجار فرش و خریداران و علاقه مندان به فرش دستباف تصمیم گرفتیم این صفحه را در سایت خود طراحی کنیم تا بافنده ها مستقیم آگهی فروش تابلو فرش و قالی خود را با قیمت پیشنهادی خودشان ثبت کنیم.

تابلو فرش دستبافت چیست؟

تابلو فرش دستبافت به فرشی و یا قالی گفته می شود که با پشم طبیعی  و ابریشم طبیعی و به دست بافنده بافته می شود و ارزش بسیار بالایی دارد.

همچنین تابلو فرش با نقشه های کامپیوتر دارای تنوع بسیار بالایی هستند که در هر دسته بندی مانند آیه و مذهبی، طرح حیات وحش، طرح گل و گلدان، طرح های منظره، طرح های اروپایی و فرانسوی و همچنین انواع طرح های زیرپایی را می تواند یافت.

در چند سال گذشته بیشتر تابلو فرش های دستباف دارای نقشه های سنتی بودند که طرح و تنوع پایینی را داشتند اما با روی کار آمدن نقشه های کامپیوتری تنوع و دقت و کیفیت تابلو فرش های دستباف بسیار بالا رفت و هر بافنده مبتدی می تواند با کمک نقشه های کامپیوتر هر طرح و نقشه ای را روی دار قالی ببافد.

نخ ونقشه کامپیوتری تابلو فرش منظره

 چرا باید قالی و یا فرش دستبافت بخریم؟

همانطور که می دانید در هر زمینه وقتی دست انسان در کار باشد آن اثر ارزش بسیار بالایی دارد در صنعت قالیبافی نیز این امر صدق می کند.

شما وقتی تابلو فرشی را می بینید صرفا یک تابلو فرش نیست بلکه تلاش مجموعه ای از افراد علاقه مند به حوزه فرش است.

اگر بخواهیم داستان یک فرش را تعریف کنیم:

از تراشیدن پشم گوسفند به دست انسان شروع شده و بعد از ان ریسیده شدن پشم و تبدیل آن به نخ و بعد از آن طراحی اولیه نقشه و طرح فرش و بعد از رنگرزی طرح ها توسط رنگرزهای متبهر و اماده شدن مواد اولیه بافت به دست بافنده می رسد و گره به گره تابلو فرش ها توسط هنرمندان متبهر تبدیل به یک اثر ماندگار می شود که ارزش بسیار بالایی دارد.

همانطور که بالا تعریف کردیم هنر دست قیمت ندارد  و به همین خاطر است که همیشه تابلو فرش و یا قالی دستبافت از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و طرفداران و دوست داران خاص خود را دارند که ارزش این هنر ایرانی را به درستی درک کرده اند.

از کجا می توانیم قالی دستبافت را مستقیم از بافنده بخریم؟

اگر شما هم جزء علاقمندان به هنر قالیبافی باشید می دانید که در فروشگاه های فرش دستبافت تابلو فرش ها و قالی های دستباف با قیمت های بسیار بالایی بفروش می رسند.

در صورتی که شما می توانید حتی 30 الی 50 درصد کمتر از قیمت فروشگاه ها مستقیم از بافنده خریداری کنید.

در سمت دیگر قضیه نیس واسطه با قیمت های بسیار پایینی فرش دستباف را از بافنده ها خریداری کرده و به فروشگاه ها می فروشند

همین چند دست چرخیدن فرش دستبافت توسط واسطه ها قیمت فرش دستبافت را برای خریداران بسیار گران و برای بافنده ها بسیار پایین می آورد.

اما وقتی بستر مناسبی برای ارتباط دادن خریداران با بافنده ها مهیا شود دست واسطه ها حذف شده و بافنده با قیمت مناسب فرش دستباف خود را فروخته و همچین خریدار نیز با قیمت مناسبی فرش دستباف دلخواه خود را خریداری می کند.

امیدواریم ما با این کار این بستر را مهیا کنیم و روز به روز به بهتر شدن این بستر و ارتقا آن با نظره های سازنده شما کمک کنیم.

 

اسکرول به بالا
Open chat
سوالی درباره پکیج آموزش دارید بپرسید؟
سلام
اگر در مورد پکیج های آموزشی سوالی دارید بپرسید؟ در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد