خرید فرش سه بعدی اتاق کودک، آشپزخانه [30+ مدل منحصربفرد!]

فرش ماشینی محتشم مدل سه بعدی کد 100430 زمینه طوسی
[accordions id=”16935″]

فرش سه بعدی

وقتی به گذشته و خانه های قدیمی فکر می کنیم می بینیم که فرش هر خانه یک فرش قرمز 12 متری یا یک فرش بزرگ بوده و در کنار آن یک راه پله وجود دارد.

رنگ آن کمی تغییر کرده و از تنوع بیشتری برخوردار شده است. اکنون که به این روزها رسیده ایم ، گونه های مختلف بسیاری در فرش ها تولید می شود که تنوع آنها انتخاب را سخت میکند.

اگر به دنبال یک فرش سه بعدی هستید ، باید از آن دسته افرادی باشید که کمی از طرح های فرش دو بعدی و تکراری خسته شده اید.

قطعاً می خواهید فرشی متفاوت و خاص داشته باشید. در سال های اخیر فرش هایی با طرح سه بعدی بسیار محبوب شده اند.

از طرف دیگر ، در سال های اخیر ، رشد و پیشرفت علم و فناوری در صنعت ماشین آلات فرش با سلیقه و هنر هنرمندان و طراحان ایرانی ترکیب شده است.

این امر باعث شده است تا علاوه بر طرحهای اصلی فرشهای ایرانی ، تولیدکنندگان فرش ماشینی در سفارش تولید خود این نوع فرش را که فرش سه بعدی نیز نامیده می شود ، ببافند و تولید کنند.

فرش ماشینی محتشم مدل سه بعدی کد 100430 زمینه طوسی

فرش فانتزی اتاق خواب سه بعدی

در اینجا می خواهیم در مورد اینگونه فرش ها کمی توضیح دهیم تا قبل از خرید فرش، با دانش و اطلاعات کاملتر و دقیق تری فرش مورد نظر خود را خریداری کنید.

ما همچنین جدیدترین طرحها و مدلهای فرشهای سه بعدی را معرفی می کنیم.

فرش سه بعدی چیست؟

فرش سه بعدی در واقع نوع خاصی از فرش نیست و از نظر بافت تفاوتی با فرش های دیگر ندارد. همانطور که از نام این فرش پیداست ، تفاوت در طراح و نقشه چنین فرش هایی است.

 

از گذشته تاکنون همه فرش ها در دو بعد با طرح ها و نقش های زیبا طراحی می شوند. از گذشته تا کنون همه فرش با طرح و نقشه های زیبا به صورت دو بعدی طراحی شده اند.

اما همانطور که می دانید در سالهای اخیر این نوع طرح های سه بعدی طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

به دلیل وابستگی هنر طراحی به صنعت فرش ماشینی ، طراحان فرش نیز به این موضوع علاقه مند هستند. به همین دلیل استفاده از طرح های سه بعدی در قالی بافی رواج یافته است.

البته مسلما رفتن به سوی طراحی و بافت اینگونه فرش ها با توجه به نیاز بازار و استقبال مردم به اینگونه طرح ها بوده است.

طرح های سه بعدی ، همانطور که در نقاشی های سه بعدی دیده می شود ، واقع گرایانه ترند و از این نظر علاقه خاصی به بیننده دارند.

انواع فرش های سه بعدی

فرش سه بعدی در اصل توسط برخی از هنرمندان چیره دست و قالیبافان ایرانی در فرش های دستباف بافته و به بازار عرضه شده است.

در فرش دستباف علاوه بر فرش، تابلو فرش و به ویژه تابلو فرش های طرح آیه نیز با استفاده از هنر برجسته سازی، کم کم رنگ و بوی سه بعدی به خود گرفتند.

آنچه در بازار به نام فرش سه بعدی موجود است را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

1- فرشها و تابلو فرش های برجسته
البته فرش های برجسته به معنای فرش های گل برجسته نیست که اخیراً در بازار بسیار زیاد شده است. در فرش های برجسته رنگی ، برجستگی برخی از قسمتهای فرش بیشتر می شود. این برجستگی به ندرت به 1 میلی متر می رسد.

ادامه مطلب  قیمت فرش فیروزه ای جدید [30+ مدل برای افراد خاص!]

اما در فرش ها و تابلو فرش های برجسته ، با استفاده از روش تکنیک برجسته زنی و استفاده از دستگاه مخصوص ، طرح و نقش های فرش و تابلو فرش را برداشته و 5 تا 10 میلی متر شکاف عمیقی ایجاد می کنند که زیبایی خاصی به آن می بخشد.

همچنین نوع دیگری از فرشهای سه بعدی که بیشتر در تکه های فرشهای شگی و پرز بلند استفاده می شود ، متداول شده است.

در این نوع فرش به دلیل پرز بلند فرشها (که معمولاً 3 تا 5 سانتی متر است) با ایجاد اختلاف در ارتفاع نخ بعضی از قسمت های فرش نسبت به اطراف آن برجسته شده و حالت سه بعدی به خود میگیرد.

فرش تزیینی زرباف مدل گل نیلوفر سه بعدی سایز 95 × 100 سانتی‌ متر

2- فرش و موکت با طرح و نقشه سه بعدی (فرش سه بعدی)
نوع دیگری از فرشهای سه بعدی که در سالهای اخیر بسیار محبوب شده و مشتریان زیادی پیدا کرده است فرشهایی هستند که از تصاویر سه بعدی استفاده می کنند.

برخلاف آنچه قبلاً گفته شد ، چنین فرشهایی از نظر ظاهری برجستگی ندارند و فرش به صورت کاملاً صاف و یکدست بافته می شود.

اما با پیشرفت تکنولوژی و هنر و ظهور طرح ها ، تصاویر و فیلم های سه بعدی ، استفاده از تصاویر سه بعدی در صنعت فرش نیز جای خود را پیدا کرده است.

تصاویر و طرح های سه بعدی به دلیل خطای دیدی که ایجاد می کنند ، توجه بیننده را به خود جلب می کنند. چنین فرش هایی در گروه فرش های شیک و مدرن قرار می گیرند.

با ظهور فرش های دیجیتال مانند فرش های کلاریس که مبتنی بر چاپ دیجیتال هستند ، بازار فرش های سه بعدی دو برابر شده است.

امروزه دیگر مشتریان محدودیت های سالهای گذشته را برای انتخاب طرح سه بعدی ندارند و می توانند به راحتی از بین ده ها و صدها طرح زیبا و خاص فرش متناسب با سلیقه و دکوراسیون خود انتخاب کنند.

فرش سه بعدی برای اتاق خواب و اتاق کودکان

یکی از مهمترین فضاهای هر خانه اتاق خواب است. به طور متوسط ​​، هر شخص حدود یک سوم از زندگی خود را در اتاق خواب می گذراند.

از این نظر زیبایی اتاق خواب در روحیه افراد تأثیر بسزایی دارد. مخصوصاً فرش اتاق خواب که فضای زیادی را اشغال می کند.

انواع مختلف فرش ماشینی در اتاق خواب استفاده می شود. اما در این بین توجه بیشتری به طرح ها و مدل های سه بعدی شده است.

فرش های اتاق خواب اگر طرح سه بعدی داشته باشند زیبایی فوق العاده ای به فضا می بخشند. طیف گسترده ای از طرح ها برای استفاده در اتاق خواب طراحی و بافته شده است.

اما استفاده از فرش های 4 متری و فرش های گرد در این فضا طرفداران بیشتری پیدا کرد. علاوه بر این ویژگی ها ، ضخامت فرش باید در فرش کودک بیشتر مورد توجه قرار گیرد. این از پوست حساس کودک به خوبی مراقبت می کند.

فرش ماشینی محتشم کد 100453

فرش آشپزخانه سه بعدی

در فضای آشپزخانه ، استفاده از طرح های سه بعدی برای تزئین زیباتر آشپزخانه بسیار عالی خواهد بود. طرح ها و مدل های آشپزخانه نیز از تنوع زیادی برخوردار است.

اما این دسته فرش ها برای این که چرک تابی بالایی داشته باشند با رنگ های تیره بیشتری بافته می شوند.

استفاده از فرش های با زمینه روشن در آشپزخانه خیلی مرسوم نیست. فرش سه بعدی ترک به همین دلیل در آشپزخانه استفاده زیادی ندارد.

از طرف دیگر ، فرش های آشپزخانه بیشتر با الیاف پلی استر بافته می شوند. این الیاف مقاومت بالایی دارند و به راحتی تمیز می شوند.

ادامه مطلب  قیمت فرش ماشینی مدرن چقدر است؟ [معرفی 30+ مدل که جایی ندیدید!]

همچنین شستن فرشها با نخ پلی استر راحت تر است. قیمت ارزان فرش های پلی استر نسبت به فرش های اکریلیک یک مزیت مهم برای این فرش های ماشینی است.

فرش های سه بعدی آشپزخانه در اندازه های مختلف فرش های 12 متری ، 9 متری ، 6 متری و 4 متری بافته می شوند. در میان این ابعاد ، همیشه به قالیچه توجه بیشتری می شود. زیرا جابجایی و نظافت آن راحت تر است.

فرش ماشینی اطلس طرح سه بعدی طناب

فرش مدرن یا سه بعدی

اکنون در خانه ها ، به ویژه خانه های تازه عروس ها ، فرش های رنگی ساده ، رنگارنگ یا خنثی مشاهده می شود که در کنار سایر مبلمان خودنمایی می کنند و به عنوان دکوراسیون مدرن شناخته می شوند.

اما داستان تنوع فرش های مدرن به همان رنگ و طرح محدود نمی شود. فرش های سه بعدی به لطف دستگاه هایی که هر روز به فناوری آنها اضافه می شود ، میهمان خانه ها نیز شده اند.

فرش های زیبایی که چشم هر بیننده ای را خیره می کند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: خرید اینترنتی فرش فانتزی

فرش سه بعدی مناسب کجاست؟

فرش سه بعدی که یک فرش مدرن است از هر چیزی زیباتر است ، بنابراین سعی کنید از این فرش در زیر پایه های مبل و میز استفاده نکنید ، زیرا بافت خاص آن آسیب می بیند.

اما این برای اهداف تزئینی نیست. از فرش سه بعدی نیز برای اتاق خواب استفاده می شود زیرا راحتی و لطافت آن بیش از هر جای دیگر برای اتاق خواب مناسب است.

استفاده مناسب از فرش های سه بعدی برای مکان هایی در خانه است که رفت و آمد کمی دارند و راحتی چندانی ندارند.

فرش سه بعدی کودک

طرح های جالب کودکان روی فرش سه بعدی می تواند روحیه کودک شما را تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین ، اگر به دنبال فرش مخصوص تزئین اتاق کودک خود هستید ، نمونه ای از طرح های فرش سه بعدی کودکان را بررسی کنید.

بافت فرش سه بعدی چگونه است؟

شاید بخواهید بدانید که چگونه یک فرش سه بعدی بافته می شود. ابتدا علاوه بر بافت خاص ، فرش وجود رنگ های تیره و روشن را نیز نشان می دهد و با خطای دید بهتر در چشم بیننده به نظر می رسد.

بنابراین وجود رنگ جیغ در این فرش ، بیش از هر قالیچه ای ، آن را برای اتاق کودک مناسب می کند ، جایی که رنگ های جیغ و تند در طراوت روحیه او تأثیر می گذارد.

سرانجام بدانید که فرش سه بعدی از نظر بافت فرقی با سایر فرشها ندارد ، بجز استفاده از نخ مخصوص که در هنگام کالیبراسیون ، این نخ در قسمتهای مورد استفاده کمی جمع شده و ارتفاع آن از سایزهای دیگر کمتر است. نخ می تواند یک فرش سه بعدی ایجاد کند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: فرش افشان چیست؟

لیست فرش های سه بعدی

قالیچه فرشی سه بعدی گل گرد

قالیچه فرشی سه بعدی گل گرد

ویژگی‌های محصول

  • وزن خالص: 100 گرم
  • وزن با بسته بندی: 150 گرم
  • رنگ: مختلف
  • جنس: ترک اکریلیک
  • مناسب برای: راهروها واتاق خواب هال وپذیرایی

درباره محصول

قالیچه های فرشی سه بعدی ما زیره لاتکس ضد سرش ضد حساسیت نخ اکریلیک ترک نرم ولطیف جذاب وخاص ابعاد گل گردیک در یک، گل زنبغ 100*150وسناتور سفارشی به درخواست مشتری سناتور دست باف میباشد

دکمه مشاهده قیمت و خرید

فرش شگی مدل سه بعدی (3D)سایز 1×1.5

ادامه مطلب  چگونه فرش را خوشبو کنیم؟ [با 3 روش آسان و فوری]

blank

ویژگی‌های محصول

  • وزن خالص: 200000 گرم
  • وزن با بسته بندی: 210000 گرم
  • مناسب برای: فرش اتاق خواب فرش اتاق کودک فرش پذیرای فرش تی وی روم فرش آشپزخونه
  • سایر توضیحات: این محصول دارای 5سال ضمانت کارخونه میباشد نخ فرش از ترکیه وارد میشه داخل ایران بافته میشه این مدل جنس قبلا از ترکیه وارد میشد به علت مالیات زیادی که به محصول اضافه میشد وارد کننده فرش تصمیم گرفتن نخ از ترکیه وارد کنند دستگاهشو از آلمان و داخل ایران تولید شروع کنند
  • رنگ: نسکافه ای
  • جنس: نخ ابریشمی و پنبه
  • ابعاد: 1×1.5

درباره محصول

جنس عالی داره هرکی خریده عاسقش شده

دکمه مشاهده قیمت و خرید

 

فرش تزیینی زرباف مدل گل نیلوفر سه بعدی سایز 95 × 100 سانتی‌ متر

فرش تزیینی زرباف مدل گل نیلوفر سه بعدی سایز 95 × 100 سانتی‌ متر

اطلاعات کلی

  • ابعاد
    95 × 100 سانتی‌متر
  • وزن
    900 گرم گرم
  • جنس
    نخ 100 درصد اکریلیک
  • شکل ظاهری
    دایره
  • ریشه
    ندارد
  • سایر توضیحات
    – رنگ ثابت
  • – بدون بو و ضد قارچ
  • – عدم قرارگیری در مقابل نور مستقیم آفتاب
  • – دارای چسب لاتکس طبیعی در قسمت پشتی جهت جلوگیری از لغزش
  • – قابل شست‌وشو با آب کمتر از 30 درجه سانتی‌گراد
  • – نرم و لطیف
  • – سه بعدی

نظرات خریدارن:

من قبلا یاسی این محصول رو خریده بودم،جنس این محصول خیلی خوبه.فقط رنگ قرمزی که در تصویر سایت هست خیلی مات و آجری طوره،در حالی که رنگ محصولی که به دستتون میرسه قرمز شاد و براقه.به این نکته توجه داشته باشید.
خیلی لطیف و زیبایی از خریدم راضی تو خریدش شک نکنید
عالی بود جنس و کیفیت این محصول
دکمه خرید محصول
فرش ماشینی محتشم مدل سه بعدی کد 100430 زمینه طوسی
فرش ماشینی محتشم مدل سه بعدی کد 100430 زمینه طوسی

مشخصات

  • کیفیت
    درجه یک
  • شکل
    مستطیل
  • نام طرح
    100430 طوسی
  • کد طرح
    100430
  • رنگ زمینه
    طوسی
  • تعداد رنگ به کار رفته شده در فرش
    40 رنگ
  • تراکم عرضی فرش (شانه)
    700
  • تراکم طولی فرش (تراکم)
    3000
  • جنس نخ خاب
    پلی‌استر
  • ارتفاع نخ خاب
    8 میلی‌متر
  • جنس نخ پود
    پلی‌استر
  • جنس نخ تار
    پلی‌استر
  • قابل شست‌وشو
    دارد
  • سایر توضیحات
    نرم و لطیف
  • ضد لک و چروک
  • کیفیت بافت بالا

نقاط قوت

  • ضد حساسیت و آلرژی
  • ثبات رنگ بسیار بالا
  • صددرصد قابل بازیافت
  • صددرصد بدون پرزدهی

دکمه خرید محصول

فرش ماشینی محتشم کد 100453

فرش ماشینی محتشم کد 100453

مشخصات

  • کیفیت
    درجه یک
  • شکل
    مستطیل
  • کد طرح
    100453
  • تعداد رنگ به کار رفته شده در فرش
    40پ رنگ
  • تراکم عرضی فرش (شانه)
    700
  • تراکم طولی فرش (تراکم)
    3000
  • جنس نخ خاب
    پلی‌استر
  • ارتفاع نخ خاب
    8 میلی‌متر
  • جنس نخ پود
    پلی‌استر
  • جنس نخ تار
    پلی‌استر
  • قابل شست‌وشو
    دارد
  • سایر توضیحات
    نرم و لطیف
  • ضد لک و چروک
  • کیفیت بافت بالا

نظرات خریداران:

خیلی خیلی ممنونم واقعا قشنگ است
طرح زیبایی داره من گذاشتم واسه اتاق خواب خیلی خوب شده
به شدت زیبا و دوست داشتنی نرم و لطیف خیلی پیشنهاد میشه من عاشقشم
دکمه خرید محصول
فرش ماشینی اطلس طرح سه بعدی طناب
فرش ماشینی اطلس طرح سه بعدی طناب

مشخصات

  • کیفیت
    درجه یک
  • شکل
    مستطیل
  • نام طرح
    سه بعدی طناب
  • تعداد رنگ به کار رفته شده در فرش
    8 رنگ
  • تراکم عرضی فرش (شانه)
    700
  • تراکم طولی فرش (تراکم)
    2100
  • جنس نخ خاب
    اکریلیک هیت‌ست شده
  • جنس نخ پود
    اکرلیک
  • جنس نخ تار
    پلی‌استر و پنبه
  • قابل شست‌وشو
    دارد

دکمه خرید محصول

فرش ماشینی اطلس طرح سه بعدی قایق

فرش ماشینی اطلس طرح سه بعدی قایق

مشخصات

  • کیفیت
    درجه یک
  • شکل
    مستطیل
  • نام طرح
    سه بعدی قایق
  • تعداد رنگ به کار رفته شده در فرش
    8 رنگ
  • تراکم عرضی فرش (شانه)
    700
  • تراکم طولی فرش (تراکم)
    2100
  • جنس نخ خاب
    اکریلیک هیت‌ست شده
  • جنس نخ پود
    اکرلیک
  • جنس نخ تار
    جوت
  • قابل شست‌وشو
    دارد

دکمه خرید محصول

 

3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
هزینه دوره آموزش قالیبافی 900 هزارتومن

فقط امروز با تخفیف 399 هزارتومن

پکیج کامل لوازم قالی بافی شامل کلیه لوازم قالی بافی

دارقالی، نخ و نقشه کامپیوتری تابلوفرش، نخ چله، پودضخیم، پود نازک، دفه، سیخ پودکشی، قلاب، هاف، تسمه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسکرول به بالا