چه میز خیاطی بخریم؟ راهنمای خرید میز چرخ خیاطی مناسب

چه میز خیاطی بخریم؟
هزینه دوره آموزش قالیبافی 900 هزارتومن

فقط امروز با تخفیف 250 هزارتومن

استفاده از میز چرخ خیاطی مناسب می‌تواند کیفیت خیاطی شما را افزایش دهد و راحت‌تر بتوانید کار خود را انجام دهید. این موضوع رابطه مستقیمی با لذت بردن از خیاطی دارد و می‌تواند به طرز چشمگیری تجربه شما را بهبود بخشد. شما باید بتوانید لوازم خیاطی خود را بر روی میز مرتب کنید و به‌گونه‌ای قرار گیرید که دچار مشکلاتی از جمله کمردرد نشوید. در این خصوص لازم است تا خرید میز چرخ خیاطی مناسب را در دستور کار قرار دهید و در این راستا باید به نکات مهمی توجه داشته باشید.

انتخاب و خرید میز چرخ خیاطی مناسب چه اهمیتی دارد؟

میز چرخ خیاطی، یک میز برای انجام امور خیاطی است که دستگاه چرخ خیاطی بر روی آن قرار می‌گیرد و در اکثر مواقع می‌توانید وسایل خیاطی خود را بر روی آن مرتب کنید. حتی در هنگام خرید میز چرخ خیاطی مناسب می‌توانید ببینید که این میزها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند و اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی دارند.

بهترین میزهای چرخ خیاطی، آن‌هایی هستند که مکان‌هایی برای نگهداری لوازم خیاطی دارند و در عین حال فضای کاری خوبی برای شما فراهم می‌کنند. انتخاب یک میز چرخ خیاطی مناسب باعث می‌شود تا علاوه بر زیباتر کردن فضای اتاق شما، فضای کافی برای قرار دادن لوازم و ابزار خیاطی داشته باشید. به عنوان مثال، میزهایی داشته باشد تا قرقره‌ها و نخ‌ها را درون آن قرار دهید و بتوانید وسایل خود را بهتر سازماندهی کنید.

نکات مهم خرید میز چرخ خیاطی مناسب

در هنگام خرید میز چرخ خیاطی مناسب لازم است تا با ویژگی های اصلی میز چرخ خیاطی آشنا باشید تا بتوانید بهترین میز را برای خود تهیه کنید. میز چرخ خیاطی باید محکم، خوش ساخت و دارای فضای ذخیره‌سازی با دسترسی مناسب باشد. همچنین به دلیل محدودیت فضا در خانه‌های امروزی، این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. در ادامه با ویژگی‌های یک میز چرخ خیاطی مناسب آشنا خواهید شد:

  • پایداری میز چرخ خیاطی
ادامه مطلب  طراحی سایت با وردپرس چیست؟

همانطور که کمی پیش‌تر اشاره کردیم، میز چرخ خیاطی باید مقاوم باشد و استحکام بیشتری نسبت به میز تحریر یا کامپیوتر داشته باشد. با توجه به اینکه چرخ خیاطی به دلیل ساختاری که دارد، سرعت حرکتی زیادی دارد، میزهای دارای پایه‌های ضعیف باعث لرزش و مزاحمت کار شما می‌شوند. توصیه می‌کنیم که حتما میزی را انتخاب کنید که بر روی سطح زمین بی‌حرکت قرار بگیرد تا در هنگام استفاده از دستگاه چرخ خیاطی، لرزشی نداشته باشد.

  • فضای ذخیره سازی میز خیاطی

میز خیاطی نه تنها یک میز برای قراردادن چرخ خیاطی است، بلکه محلی برای ذخیره‌سازی وسایل خیاطی به شمار می‌رود. بهتر است میزی را انتخاب کنید که علاوه برداشتن یک استایل شیک و مدرن، چندین کشوی کوچک در ساختار آن تعبیه شده باشد. در میز چرخ خیاطی نیاز به فضاهایی دارید تا بتوانید ابزارهای مختلف خود از جمله قرقره‌های نخ، سوزن‌ها، پارچه‌های مختلف، الگوهای خیاطی و موارد دیگر را در قسمت‌های مختلف قرار دهید.

اگر یک میز چرخ خیاطی انتخاب کنید که فضای کافی برای ذخیره‌سازی نداشته باشد، ممکن است برای نگهداری وسایل خیاطی خود یک جعبه یا کمد جداگانه بخرید. بنابراین یک میزی را انتخاب کنید که فضای کافی برای قراردادن لوازم موردنیاز خیاطی را داشته باشد و بتوانید به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

  • سطح میز خیاطی برای خرید میز خیاطی

سطح میز خیاطی علاوه بر قرارگیری دستگاه، باید فضای کافی برای انجام چندین کار را داشته باشد. این موضوع باعث می‌شود تا بتوانید کارهای مختلف از جمله اتو زدن، سنجاق زدن، برش دادن و غیره را راحت انجام دهید و دغدغه کمتری برای خرید اتو مخزن دار صنعتی یا خانگی و مواردی از این قبیل داشته باشید.

شما در هنگام خرید میز دستگاه چرخ خیاطی لازم است تا به سایز میز توجه داشته باشید. سایزهای مختلفی از میز چرخ خیاطی در بازار موجود است که شما می‌توانید متناسب با کار خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که به هیچ عنوان یک میز با سطح بزرگتر از فضای موردنیاز خریداری نکنید تا بی‌جهت محیط منزل شما را اشغال نکند.

  • ارتفاع میز خیاطی
ادامه مطلب  تحصیل مهندسی نساجی در کانادا: شرایط ، مدارک و هزینه‌ها

یکی دیگر از نکات مهم در راهنمای خرید میز چرخ خیاطی مناسب توجه به ارتفاع میز دستگاه است. ارتفاع میز چرخ خیاطی موردنظر باید متناسب با قد شما باشد. در صورت انتخاب یک میز خیلی بلند یا خیلی کوتاه باعث می‌شود تا هنگام خیاطی برایتان مشکلاتی به وجود آید یا دچار خستگی زودهنگام شوید. در صورتی که نتوانستید یک میز خیاطی با ارتفاع مناسب پیدا کنید، بهتر است یک میز با ارتفاع موردنظر خود سفارش دهید.

  • میز خیاطی جمع و جور

دقت داشته باشید که اگر اتاق خیاطی شما فضای کوچکی دارد، می‌توانید از میز چرخ خیاطی تاشو استفاده کنید. میز چرخ خیاطی تاشو علاوه بر زیبایی و کارایی به خصوص، به‌گونه‌ای طراحی شده است که بتوانید راحت از آن استفاده نمائید. انواع مختلفی از میز خیاطی تاشو در بازار موجود است که قسمت‌های مختلف آن به‌راحتی در کنار هم قرار می‌گیرند و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای خرید این میزها می‌توانید به سایت‌های معتبری از جمله ترب، دیجی کالا، چرخیران و ایمالز مراجعه نمائید و میز موردنظر خود را بخرید.

  • وزن میز چرخ خیاطی

استحکام و مقاومت بالای دستگاه چرخ خیاطی یکی از نکات مهم در هنگام خرید میز چرخ خیاطی مناسب است ولی به هیچ عنوان یک میز سنگین را به شما توصیه نمی‌کنیم. به عنوان مثال هنگام نظافت و نظم بخشیدن به وسایل خانه یا محل کار، میز چرخ خیاطی سنگین یک دردسر بزرگ برای شما خواهد بود. جدا کردن قطعات میز و انتقال آن‌ها به جای دیگر هم مشکلات بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت. بنابراین یک میزی را انتخاب کنید که وزن مناسبی داشته باشد و در صورت لزوم بتوانید جابه‌جایی راحتی داشته باشید.

  • سبک، رنگ و جنس میز چرخ خیاطی
ادامه مطلب  خدمات قالیشویی و شستشوی فرش: مزایا و هزینه آن

امروزه شما می‌توانید میزهای چرخ خیاطی را در مدل های متنوعی در بازار مشاهده کنید و بسته به سبک دکوراسیون و سلیقه خود، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمائید. هر جنس میز چرخ خیاطی مزایا و معایب خاص خود را دارد. به عنوان مثال میز خیاطی فلزی نسبت به سایر میزها دوام و طول عمر بیشتری را داراست. تنوع بالای فلزهای استفاده شده برای ساخت میز دستگاه خیاطی باعث شده تا قیمت این میزها گسترده‌تر باشد.

میز چرخ خیاطی ملامینه معمولا از روکش براق بهره می‌برد که باعث تکمیل کردن زیبایی دکوراسیون اتاق می شود. این میزها قیمت‌های کمتری نسبت به سایز میزهای چرخ خیاطی دارند و اگر کسب و کار کوچکی را اداره می‌کنید، توصیه می‌کنیم این میز را انتخاب نمائید. میز خیاطی چوبی یکی از مناسب‌ترین میزهای خیاطی به شمار می‌رود که با اکثر سبک های دکوراسیون اتاق و منزل هماهنگ می‌شود. خرید این میز خیاطی کمک بسیاری به جذب صدا و لرزش ناشی از چرخ خیاطی می‌کند.

انتخاب درست میز چرخ خیاطی | بهترین میز چرخ خیاطی چگونه است؟

blank

توجه به راهنمای خرید میز چرخ خیاطی مناسب و نکات ذکر شده باعث می‌شود تا بتوانید اتاق کارتان را راحت‌تر سازماندهی کنید. اگر یک اتاق جمع و جور دارید و یا کسب و کار کوچکی را شروع کرده‌اید، توصیه می‌کنیم یک میز چرخ خیاطی مانند میز تاشو را انتخاب کنید که چرخ را بر روی آن قرار دهید و برای نظم دادن به نخ و سوزن و قیچی، چند کشو داشته باشد. اما اگر پروژه بزرگ و جدی در سر دارید، حتما میز بزرگ با کشوها و کمدهای بیشتری خریداری کنید. انتخاب درست میز چرخ خیاطی یکی از مهم‌ترین نکات در خیاطی به شمار می‌رود که توجه به آن در کنار مدیریت بهتر خیاطی، باعث لذت‌بخش‌تر شدن کارتان می‌شود.

رای ها
امتیازدهی به مقاله

پشتیبانی

داغ‌ترین مقاله‌ها

دوره آموزش قالی بافی

فیلم آموزش قالی بافی

آموزش 0 تا 100 قالی بافی بصورت آنلاین

وسایل مورد نیاز تابلو فرش بافی ( پکیج کامل آموزش قالی بافی)

پکیج کامل لوازم قالیبافی

پکیج کامل لوازم قالی بافی شامل کلیه لوازم قالی بافی: دارقالی، نخ و نقشه کامپیوتری تابلوفرش، نخ چله، پودضخیم، پود نازک، دفه، سیخ پودکشی، قلاب، هاف، تسمه

هزینه دوره آموزش قالیبافی 900 هزارتومن

فقط امروز با تخفیف 250 هزارتومن

پکیج کامل لوازم قالی بافی شامل کلیه لوازم قالی بافی

دارقالی، نخ و نقشه کامپیوتری تابلوفرش، نخ چله، پودضخیم، پود نازک، دفه، سیخ پودکشی، قلاب، هاف، تسمه

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسکرول به بالا
Open chat
سوالی درباره پکیج آموزش دارید بپرسید؟
سلام
اگر در مورد پکیج های آموزشی سوالی دارید بپرسید؟ در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد