نخ و نقشه تابلو فرش تبریز را از کجا تهیه کنیم؟

نخ مرینوس
[accordions id=”16901″]

نخ و نقشه تابلو فرش تبریز موضوعی است که در این مقاله میخواهیم به آن بپردازیم و شما را راهنمایی کنیم که بهترین و با کیفیت ترین نخ و نقشه را از کجا تهیه کنیم.

امروزه با گران شدن مصالح فرش و خود فرش دستبافت بیشتر مردم علاقه مند شدن در زمینه قالی بافی و بافت تابلو فرش های کامپیوتری فعالیت کنند ولی عمده دغدغه آنها تهیه نخ و نقشه کامپیوتری با کیفیت است.

نخ مرینوس

شرکت های زیادی در زمینه عرضه نخ و نقشه تابلو فرش تبریز فعالیت میکنند ولی آن تجربه و کیفیت کاری را ارائه نمی کنند و بافنده بعد از بافت تابلو فرش آن کیفیت مطلوب را که انتظار میرفت به آن نمی رسند و کلی تایم و هزینه و زحمتی که پای کار کشیده اند به باد می رود.

ما بر همین اساس تصمیم گرفتیم مقاله نخ و نقشه تابلو فرش تبریز را منتشر کنیم و هنرجوها و بافنده ها عزیز را راهنمایی کنیم که طرح کامپیوتری با کیفیت را چگونه تشخیص داده و از کجا باید تهیه و خریداری کنند.

نخ و نقشه تابلو فرش تبریز چیست؟

به مجموعه نخ های رنگی به همراه نقشه یک طرح گفته میشه که بافنده با تهیه پکیج کامل نخ و نقشه میتونه طرح مورد نظر رو روی دار قالی اجرا کند. و تابلو فرش آن طرح را ببافد.

نقشه های کامپیوتری تابلو فرش دستباف

نخ و نقشه تابلو فرش تبریز فقط در تبریز تولید می شود؟

خیر- نخ ونقشه های تابلو فرش تبریز فقط در تبریز تولید نمی شود ولی به دلیل اینکه عمده شرکت های تولید کننده نخ و نقشه در تبریز هستند و در اصل تمامی جنس و نخ ها از تبریز ارسال می شود به نام تبریز معروف است.

ادامه مطلب  فرق فرش ماشینی با فرش دستباف چیست؟ + 4 تفاوت فرش ماشینی با دستباف

و مردم نخ و نقشه ها را بیشتر با عنوان نخ ونقشه تبریز می شناسند و بیشترین سوالی که هنگام خرید پرسیده می شود هم همین است که آیا نخ و نقشه برای تبریز است یا نه

نخ و نقشه تابلو فرش تبریز را باید از کجا خریداری کنیم؟

شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت میکنند و نماینده های زیادی در شهر مختلف دارند که میتوانید از آنها خریداری کنید و صرفا نیاز نیست برای خرید نخ و نقشه کدبندی به شهر تبریز بروید.

فرق نقش و نگار در فرش های دستباف و ماشینی

هنرکده محمدی نخ و نقشه تابلو فرش تبریز میفروشد؟

بله هنرکده محمدی تولید کننده انواع طرح های کامپیوتری و نخ و نقشه های تبریز است و بیش از 30 سال است که در زمینه فرش دستبافت فعالیت دارد و نخ ونقشه ها را بصورت تضمینی و با کیفیت مطلوب به فروش می رساند.

خرید از هنرکده محمدی یعنی خرید بی واسطه، هنرکده محمدی با هیچ شرکتی در زمینه نخ و نقشه همکاری ندارد و تمامی نخ و نقشه های تولید شده در خود شرکت و کارگاه های رنگرزی این شرکت تولید و عرضه می شود.

برای سفارش نخ ونقشه تابلو فرش تبریز از هنرکده محمدی میتوانید با شماره 02632221427 در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید.

همچنین برای دیدن طرح های موجود میتوانید با شماره 09352334009 در واتساپ در ارتباط باشید تا طرح ها را برایتان ارسال کنند.

ما از کجا باید متوجه شویم نخ و نقشه با کیفیت خریداری میکنیم؟

قبل از اقدام به خرید حتما باید نمونه کارهای آن شرکت را بررسی کنید و همچنین نظرات مشتریانی که از آن شرکت خریداری کرده اند را بررسی کنید که آیا مشتریان قبلی از خرید خود راضی بوده اند یا خیر.

ادامه مطلب  پرداخت تابلو فرش چیست؟ 🧐 نحوه پرداخت تابلو فرش چگونه است؟

قبل از خرید باید حتما اطلاع کسب کنید که شرکت در قبال طرحی که به شما میفروشد تضمین کیفیت می دهد یا نه.

حتما سعی کند از شرکتی نخ و نقشه تهیه کنید که با سابقه باشد.

سعی کنید از شرکت های اصلی نخ و نقشه را تهیه کنید و از شرکت های واسط خریداری نکنید.

جنس نخ ونقشه های تابلو فرش تبریز چی هست؟

نخ نقشه ای که با اسم تبریز خریداری میکنید باید از جنس مرینوس و ابریشم باشد و تمامی نخ ونقشه های تولیدی در تبریز از این نوع جنس هستند.

نخ و نقشه کامپیوتری تابلو فرش

برای شروع قالی بافی میتوانیم طرح های بزرگ را انتخاب کنیم و بافیم؟

خیر- ما همیشه به هنرجوهای که هنوز بافت رو شروع نکردن و به اصطلاح دست اولشان است توصیه میکنیم از نخ و نقشه های طرح آموزشی استفاده و شروع به بافت کنند.

بدلیل اینکه اگر بخواهید برای دست اول از طرح بزرگ شروع کنید میتوان گفت ریسک بزرگی کرده اید چون طرح های بزرگ از قیمت 600 هزارتومان به بالا آغاز می شود و اگر شما در دست اول مرتکب اشتباهی شوید ممکن است هزینه ای که برای تهیه نخ و نقشه و ملزومات قالی بافی کرده اید را به باد دهید.

و آخر کار به دلیل اشتباهات و با کیفیت نبودن نتیجه کار نتوانید آن را به فروش برسانید.

 کلام آخر

دوستان و هنرجوهای عزیز ممنونیم که تا اینجای مقاله ما را همراهی کردین ما سعی کردیم در این مقاله شما را با مفهوم نخ و نقشه تابلو فرش تبریز آشنا کنیم و همچنین شرایط خرید نخ و نقشه را از شرکت های مختلف شرح دادیم امیدواریم استفاده لازم رو برده باشید.

ادامه مطلب  فرق نقشه های کامپیوتری و سنتی تابلوفرش

شما هم اگر تجربه ای از خرید نخ و نقشه دارید ممنون میشیم با ما و دیگر مخاطبان زیر همین مقاله بنویسید.

.

.

.

نخ و نقشه تابلو فرش تبریز، فرش کامپیوتری تبریز، نخ و نقشه تبریز، نخ و نقشه تابلو فرش، نخ فرش دستباف، بهترین شرکت نخ و نقشه، نخ نقشه تابلو فرش، نقشه فرش تبریز، نخ و نقشه فرش تبریز، تابلو فرش کامپیوتری تبریز، نقشه قالی تبریز، نخ نقشه تبریز، نخ ونقشه تابلو فرش کامپیوتری، نقشه تابلو فرش تبریز، طرحهای تابلو فرش تبریز، طرح تابلوفرش تبریز، سفارش نخ و نقشه تابلو فرش تبریز، نخ ونقشه تابلو فرش، نخ ونقشه، نخ و نقشه فرش، نخ ونقشه تابلوفرش تبریز، نخ ونقشه تابلو فرش تبریز، خرید نخ و نقشه تابلو فرش تبریز، طرح فرش تبریز، نقشه قالی ترکی، نخ ونقشه تبریز، فروش نخ و نقشه تابلو فرش تبریز، نخ و نقشه تابلو فرش کامپیوتری، نام نقشه های فرش تبریز، تهیه نقشه فرش، انواع نقشه فرش تبریز، خرید نقشه قالی دستباف، فرش نقشه تبریز، نخ ونقشه نخ و نقشه تابلو فرش تبریز، نقشه فرش کامپیوتری تبریز، نقشه و نخ تابلو فرش، فروش نخ و نقشه تابلو فرش، خرید نخ و نقشه، قیمت نقشه تابلو فرش، قیمت نخ ونقشه تابلو فرش تبریز، نقشه تابلو فرش دستباف، نخ و نقشه تابلوفرش، نمایندگی فروش نخ و نقشه فرش

4.2 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
هزینه دوره آموزش قالیبافی 900 هزارتومن

فقط امروز با تخفیف 399 هزارتومن

پکیج کامل لوازم قالی بافی شامل کلیه لوازم قالی بافی

دارقالی، نخ و نقشه کامپیوتری تابلوفرش، نخ چله، پودضخیم، پود نازک، دفه، سیخ پودکشی، قلاب، هاف، تسمه

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهتاب
مهتاب
3 سال قبل

سلام وقت شما بخیر ببخشید یه سئوال داشتم من تابلو فرش میبافم البته دومین تابلوم هست چله کشی ابریشم و پود ضخیم میخوام تهیه کنم پود باید چندلا باشه و از کجا میشه تهیه کنم ممنونم تشکر

هنرکده محمدی
هنرکده محمدی
3 سال قبل
پاسخ به  مهتاب

سلام مهتاب خانم
با شماره زیر در ارتباط باشید راهنماییتون کنن
02632221427

اسکرول به بالا
Open chat
سوالی درباره پکیج آموزش دارید بپرسید؟
سلام
اگر در مورد پکیج های آموزشی سوالی دارید بپرسید؟ در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد