⭐⭐⭐ درآمد بافت تابلوفرش ⭐⭐⭐

هنرکده محمدی

بسیاری از هنر دوستانی که میخواهند بیایند تو این صنعت یا هر هنر و صنعتی بعد از علاقه دوست دارند بدانند که درآمد حاصل از اون صنعت و یا هنر چقدر است و آیا به صرفه است بیان تو اون صنعت یا نه!

ما در این مقاله میخوایم در مورد بافت تابلوفرش و درآمد حاصل از بافت تابلو فرش صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

همه ی ما اطلاع داریم که بافت فرش یک شغل محسوب می شود و بسیاری از کسانی هستند که شغل اول و منبع درآمد آنها بافت فرش می باشد.

علاقه مندانی که میخواهند به این شغل روی بیاورند باید خیلی صبور و با دقت باشند چون بافت تابلوفرش و تمام کردن آن نیازمند زمان است و یک تابلوفرش از گره های ریزی که در کنار هم بافته می شود شکل می گیرد و ممکن است بافت یک تابلوفرش یک ماه یا بیشتر بسته به اندازه ی و سرعت بافت شما تا چندین ماه طول بکشد. پس اولین قدم صبور بودن است.

درآمد فرش رابطه ی مستقیم با سرعت عمل بافنده و نیاز بازار متغییر می باشد یعنی اینکه ممکن است یه بافنده یک تابلوفرش 50*60 را در عرض یکماه ببافد و یه بافنده همان تابلوفرش را در سه هفته و یکی دیگه در مدت چند ماه پس در نتیجه سرعت عمل در اینکار بسیار حائز اهمیت است و مهمترین فاکتور برای درآمدزایی از طریق بافت فرش می باشد.

انتخاب نقشه و طرح های مناسب برای بافت فرش

 

تفکر

انتخاب نقشه و طرح مناسب یکی دیگر از فاکتور های مهم درآمدزایی از طریق بافت فرش می باشد مثلا ممکن است شما یک نقشه ای انتخاب کنید که مثلا اندازه ی آن 60*70 باشد مثلا با 1 میلیون سود بفروشید و ممکن است شما یک نقشه ی دیگر با همان اندازه انتخاب کنید که با 2 میلیون سود بفروشید. در نتیجه انتخاب نقشه هم در درآمد زایی بسیار مهم است.

ادامه مطلب  چرا باید از نقشه تابلو فرش سایز کوچک برای شروع قالی بافی استفاده کنیم؟

مصالح به کار رفته در بافت تابلوفرش

 

نخ پشم

یکی دیگر از فاکتورها مصالح به کار رفته در بافت تابلوفرش و رجشمار آن می باشد که هر چقدر رجشمار عدد بالایی باشد آن فرش با ارزشتر است و بافت آن نیز نسبت به رجشمارهای پایین به مراتب سختر است و همچنین نوع نخ استفاده شده در بافت که از چه نوع نخی بافته شده است نیز حائز اهمیت است ممکن هست یک تابلوفرشی تمام ابریشم باشد و یه فرش دیگر از جنس کرک باشد تو قیمت تاثیر گذار می باشد.

بافت صحیح

 

فرش دستباف

و یکی دیگر از فاکتورهای مهم بافت صحیح فرش می باشد که این مورد برمی گردد به مهارت بافنده که چقدر ماهر باشد تا تابلوفرش بدون ایرادی بافته شود منظور از صحیح بافتن این است که عمل گره زدن را صحیح انجام شود پودکشی را درست انجام شود و همچنین پشت کار دارای سفیدی نباشد متراژ و اندازه ی تابلوفرش کجی نداشته باشد و …

و اما مرحله ی راهکارهای طلایی برای راحتر به سود رسیدن در بافت تابلوفرش

blank

و البته راهکارهایی هم هست که بیشتر به سود برسیم و برایمان به صرفه باشد و کسانی از این روش ها استفاده می کنند که به بافت تابلوفرش بعنوان شغل اصلی بهش نگاه می کنند و صدرصد هم سود می کنند.

برای دانلود راهکارهای طلایی درآمد از تابلوفرش می توانید به این صفحه مراجعه کنید: راهکارهای طلایی سوددهی درآمد بافت تابلوفرش

نتیجه گیری و کلام آخر

برای بافت تابلوفرش و یا کلا فرش هیچوقت نمیتوان یک عدد ثابت را بیان کرد که شما ماهی فلان قدر درآمد خواهید داشت همینطور که در بالا گفته شد درآمد حاصل از بافت فرش متغییر بوده و بسته به فاکتورهایی که در بالا ذکر شد دارد.

ادامه مطلب  قالی بافی برای کودکان + دار قالی کوچک برای کودکان

ممکن است شما تابلوفرشی بیافید که به مغازه دار بفروشید 1میلیون سود کنید ممکن است همان را به یه خانه دار بفروشید 2 میلیون سود کنید پس اول از همه باید بازار رو بشناسید تحقیق کنید بینید کدام طرح ها را بیشتر می پسندند

سپس براساس نیاز بازار یک طرحی را انتخاب و ببافید که هم برای شما سود داشته باشد و هم بازار خواهان تابلوفرش شما باشد و اصلا هم نگران این نباشید که چون شما تازه کارید اولین کارتون درست از آمد در نمیاد و فاکتور صحیح بافی رو ندارید

ما هنرجوهایی داشتیم که اولین کارشون حتی بهتر از شخصی است که سال ها بافندگی انجام می دهد پس اصلا نگران این موضوع که شما تازه دارید یاد می گیرید و کی به مرحله ی درآمدزایی می رسید نباشید شما ممکنه اولین کارتون با بهترین سود به فروش برسه.

اگر می خواهید با کمترین هزینه به بیشترین سوددهی برسید حتما راهکارهای طلایی سوددهی درآمد بافت تابلوفرش رو دانلود کنید و نکات مهم گفته شده رو رعایت کنید تا به سوددهی عالی برسید.

سپاس از شما که همیشه مطالب ما رو دنبال می کنید و بهمون انرژی می دید که این راه رو ادامه بدیم اگر نظر انتقاد و پیشنهادی دارید ما با جون و دل قبول می کنیم و ممنون میشیم با ما به اشتراک بذارید.

.

.

.

.

.

.

.

درآمد بافت تابلو فرش در منزل، درآمد قالی بافی، سود تابلو فرش، درامد قالی بافی چقدر است، درآمد تابلو فرش، درآمد فرش بافی، درآمد بافت تابلو فرش، درآمد تابلو فرش بافی، درامد قالی بافی، آیا بافت تابلو فرش درآمد دارد، شغل قالی بافی، راهکارهای طلایی سوددهی درآمد بافت تابلوفرش، آیا قالی بافی درآمد دارد، درامد فرش بافی در خانه، درآمد کارگاه قالی بافی، درآمد فرش فروشی، درآمد قالیبافی، سود فرش فروشی

2.8 28 رای ها
امتیازدهی به مقاله
ادامه مطلب  برای فروش فرش دستباف به کجا مراجعه کنیم
هزینه دوره آموزش قالیبافی 900 هزارتومن

فقط امروز با تخفیف 399 هزارتومن

پکیج کامل لوازم قالی بافی شامل کلیه لوازم قالی بافی

دارقالی، نخ و نقشه کامپیوتری تابلوفرش، نخ چله، پودضخیم، پود نازک، دفه، سیخ پودکشی، قلاب، هاف، تسمه

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هنرمند
هنرمند
3 سال قبل

من تابلو فرش بافتم ولی جایی نیست که بخواهم بفروشم.

هنرکده محمدی
هنرکده محمدی
3 سال قبل
پاسخ به  هنرمند

سلام
میتونید داخل برنامه های آگهی مانند دیوار و شیپور بفروشید

اسکرول به بالا
Open chat
سوالی درباره پکیج آموزش دارید بپرسید؟
سلام
اگر در مورد پکیج های آموزشی سوالی دارید بپرسید؟ در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد